امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

من و وروجک هام

فقط یاره منو و یاره منو یاره خودم باش😙😙

1397/11/19 14:57
نویسنده : مامان صدیقه
168 بازدید
اشتراک گذاری

عشق بی انتهای مامانی..

هر روز و هر روز ک میگذره عاشق و عاشق تر میشم

گاهی نگاه چهره ناز و چشم های معصوم و دست و پای کوچیک میندازم و باخودم میگم یعنی میرسه یه روزی دخترم بزرگ شه؟؟حرف بزنه؟؟راه بره؟؟یه خوراکی خوشمزه بخواد‌..و...کمی جلوتر میرم.. ب مدرسه بره..دانشگاه..سرکار..

ازدواج

بعد باخودم میگم هیچوقت نمیزارم ازم دور شی..هیچ وقت..

نگام ک ب دست و پای ظریفت گره میخوره باخودم میگم نمیزارم در اینده ازم دور شی و مثل من دور از خانواده سختی بزرگ کردن بچه و امورات زندگی روتجربه کنی....

اینروزا ماشالله هزارماشالله حسابی خوشرو و خندون شدی و تا مامانو میبینی میخندی.بغل من ک باشی همه چی عاللیه اما کافیه یه لحظه بدمت دست بابا...از اینرو ب اونرو میشی و گرررریه و.. تا مجددا بغلت کنم میخندی وشروع میکنی دَدَ دَدَ گفتن😙😙😙

روروک سواری رو خیلی دوست داری..وسرعت حرکتت خیلی بیشتر شده😙

گاهی مجبورم برا انجام کارهای خونه بزارمت تو رورک و خوراکی بریزم جلوت و تی وی روشن کنم😙

این سن از اسباب بازی های صدا دار و چراغ دار و متحرک خییللی خوشت میاد و باهاشون سرگرم میشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)