امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

من و وروجک هام

سری عکس های مهرانا از دوربین خاله ندا

1397/9/11 14:56
نویسنده : مامان صدیقه
237 بازدید
اشتراک گذاری

اواخر تابستون ک شد پیدا کردن یه پرستار خوب و مطمین برا گلدخترم خیلی ذهنمو مشغول کرد و به همه سپردم ک یه نفر مطمین پیدا کنن و جور نمیشد تا اینکه بالاخره به لطف خدا و دل کوچیک و معصوم مهرانا ندا خانوم گل قبول زحمت کردن😙قبل از اینکه خاله ندا رو ببینم و مهرانا رو بسپرم دستشون اونقد استری داشتم ک نکنه کم کاری کنه و دختره ۳ ماهم اذیت شه بعد به خودم دلداری میدادم ک هر ربع ساعت میرم سرمیزنم ونظارت میکنم اما خداروشکر تاخاله رو دیدم خیالم راحت شد ک اگه نگم بیشتر از من حواسش هست کمتر هم نیست 😙

خاله ندا یه مامان مهربون و خیلی با تجربه دارن ک تو زمینه مهرانا و مشکلات نوزادی و..از تجربه هاشون خیلی استفاده میکنم..

یکی از بهترین خاطراتت امسالم رفتن به خونه خاله ندا و بودن توجمع گرم و صمیمانه خواهرا و مامانشون بود..خیییلی خوش گذشت منو یاد دوران مجردی و خونه پدری و اتاق اخری و گپ وگفت های خواهرانه خودمون انداخت😙

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)