امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

من و وروجک هام

اولین بوسه های شیرین گلدختری😋😋

1397/10/20 20:34
نویسنده : مامان صدیقه
325 بازدید
اشتراک گذاری

فقط یه قاشق سحرامیز کم داری ک بشی خاله ریزه شخصیت کارتونی و محبوب دهه شصتی ها😉😉

اینروزا کامل غلت میخوری و دو سه چرخی میزنی و وسیله ای ک میخوایی رو بانگاهت دنبال میکنی وب زبون خودت حرف میزنی و اگه ب دستت نرسه سریع حالت گریه بخودت میگیری😙😙😙

نشستن تو روروک رو دوست داری و تعداد قدم هات بیشتر شده😙😙

همچنان میلی ب غذا نداری و تا مزه کنی سریع از دهنت میکنی بیرون😯😯

وقتایی ک سرحالی یهویی پشت سرهم دَ دَ دَ دَ.... میگی و یهویی سکوت میکنی و ب اطرافت نگاه میکنی و منتظر واکنش اطرافیان میمونی و قطعا هرکس کنارت باشه فقط قربون صدقه ت میره بسکه شیرررینی😙😙😙

تو خونه اگه یه لحظه بدمت دست بابایی و صدامو از یه جای دیگه بشنوی اوننننقد گریه زاری میکنی ک ب سرعت خودمو میرسونم و همینکه بیایی بغلم میخندی و اروم میشی😙😙

جووونم ک اینقد تو و داداشی مامانی هستین😙😙هردوتون برام خییییلی عزیزین و تصور یه لحظه دور از شما برام سخته😙😙

دیشب نصف شب از خواب پاشدی و با اینکه من خسسسسته و تشنه خواب بودم اما تا چشم های معصوم و لب خندونت رو دیدم انرژی گرفتم و کلی باهات بازی کردم یهو وسط بازی اینقد خوشحال شدی ک دهنتو اوردی روی گونه م و حالت منو گرفتی وقتی میبوسمت و چندبار تکرارش کردی..باراول بود و خییییلی ذوق کردم😙😙😙😙😙

پسندها (1)

نظرات (2)

مامانمامان
20 دی 97 23:26
چه کیفی داره.خسته نباشی
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
20 دی 97 23:42
واقعا هر چقدم که خسته باشیم با یه لبخند کوچیکشون سرحالمون میارن این عسلای خونه