امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

من و وروجک هام

خاله رباب بهترین پرستار دنیا😙

1397/9/11 14:39
نویسنده : مامان صدیقه
560 بازدید
اشتراک گذاری

حسابی سرماخورده بودی و کل شب ناله میکردی و من تاخود صبح بالا سرت بودم ک مبادا تو خواب طوریت بشه و تبت بره بالا.‌صبح ک شد ب بابامحمد گفتم ک تنهایی بره مدرسه و ما میمونیم خونه استراحت اما تا اسم مدرسه رو شنیدی با حال بدت از جا پریدی و رفتی سمت در و میگفتی لُباب..مدرسه(یعنی بریم خاله رباب ک تومدرسه س)😁خییییلی خاله رو دوست داری و در هر حالتی ک باشی اسم خاله بیاد چشمات برق میزنه😍اونقدبا خاله بهت خوش میگذره ک زنگ اخر خاله برا رفتن ب خونه یواشکی میره ک رفتنش رو نبینی و گریه زاری نکنی..

یه بار بابای خاله اومدن دنبال خاله و وقتی دیدی خاله سوار ماشین شد با گریه داد میزدی باباحجی اَخخخخخِ😄😁گاهی وقتی میبینی گریه میکنم میایی پیشم و میگی :لباب؟؟فردا..مدرسه..(یعنی برا خاله رباب گریه میکنی؟؟فردا میری مدرسه میبینیش😁)قربون محبتت گلپسرم ک اینقد شیرین زبونی..خلاصه خیلی برای همه جالبه ک با اینکه اینهمه به من وابسته ای و کسی بجز من رو نمیخوایی چطوره ک اینقد ب خاله علاقه داری😙معلومه خاله هم حسابی دوستت داره ک اینطوری پیشش احساس ارامش داری..ممنون خاله رباب مهربون😙😙😙

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)